مراحل ساخت طراحی وب سایت برای کسب و کار خود

نویسنده : admin تاریخ انتشار : 10 سپتامبر 2019
طراحی سایت واکنشگرا

بیشتر مشتریان انتظار دارند تا کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند. داشتن وبسایت چه برای فروش آنلاین محصولات چه برای ارائه ی اطلاعاتی در مورد کسب و کار یا جزئیات تماستان، ضروری است.

پیش از طراحی وبسایت، فکر کردن در مورد اینکه امیدوار هستید با وبسایت خود به چه چیزی دست یابید، ایده ی خوبی است. تحقیق در مورد وبسایت های رقبا می تواند به شما کمک کند تا ایده ی واضحی از آنچه که ممکن است برای شما بهترین باشد، کسب نمایید.

 

به منظور ایجاد یک وبسایت، لازم است تا 4 مرحله ی اساسی زیر را دنبال کنید.

1- ثبت نام دامنه

نام دامنه باید منعکس کننده ی محصولات و خدمات شما باشد به گونه ای که مشتریان شما بتوانند به سادگی کسب و کار شما را از طریق یک موتور جستجو پیدا کنند. همچنین، مشتریان شما ممکن است انتظار داشته باشند که نام دامنه ی شما مشابه ی نام کسب و کارتان باشد.

نام دامنه همچنین برای آدرس ایمیل نیز بکار می رود. در حالی که می توانید از یک آدرس ایمیل رایگان مانند Gmail استفاده کنید، ارسال ایمیل از یک آدرس تجاری (info@ashki.net) به نظر حرفه ای تر می رسد.

به منظور ثبت نام دامنه ی خود، لازم است تا یک ثبت کننده ی معتبر پیدا کنید و هزینه ای را بپردازید. ثبت کننده های دامنه معتبر، شرکت هایی هستند که دارای اعتبار بالایی هستند هیچ وقت بر روی ثبت دامنه ریسک نکنید حتما با یک شرکت معتبر ارتباط برقرار کنید.

 

2- یافتن یک شرکت میزبان وب (هاستینگ)

لازم است تا شما یک شرکت میزبان وب را برای قرار دادن نام دامنه ی خود در اینترنت پیدا کنید. اکثر ارائه دهندگان خدمات اینترنتی اصلی، سرویس های میزبان وب را ارائه می دهند. آن ها همچنین می توانند برای شما آدرس های مختلف ایمیل را ارائه دهند.

هزینه های ماهانه برای میزبانی وب با توجه به بزرگی وبسایت شما و تعداد بازدیدکنندگانی که دارید، متفاوت می باشند.

 

3- محتوای خود را آماده کنید

باید در مورد اینکه می خواهید مشتریانتان در وبسایتتان چه کار کنند، بی‌اندیشید. این به شما در انتخاب بخش ها یا صفحاتی که می خواهید در وبسایت خود قرار دهید، کمک خواهد کرد. اطلاعات و یا تراکنش هایی که مشتریانتان می خواهند را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که سایت به منظور تسهیل یافتن و انجام کارهایی که مشتریان لازم دارند، ساختاربندی می شود.

همانطور که ممکن است فرد حرفه ای را برای طراحی سایت خود استخدام کنید، شاید لازم باشد تا فرد حرفه ای را برای نوشتن و ساختاربندی محتوای خود نیز استخدام نمایید.

وبسایتی که به خوبی طراحی شده است و استفاده از آن برای کاربران آسان می باشد، به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. داشتن محتوا و تصاویر مناسب و مرتبط کمک می کنند تا مشتریانتان متوجه ی خدمات و محصولات شما شوند و خرید از کسب و کار شما موجب ایجاد احساس راحتی در آن ها می گردد.

 

4- وبسایت خود را بسازید

شما می توانید وبسایت خود را بسازید یا اجازه دهید که یک توسعه دهنده ی حرفه ای وب آن را برای شما بسازد. لازم است تا وبسایت ها به روز باشند، بنابراین مطمئن شوید که طرح شما برای نگهداری مداوم باشد.

شما همچنین می توانید از وبسایتی برای انتشار بسته به منظور ساخت وبسایت خود استفاده کنید. آن ها شبیه به پردازشگرهای وورد هستند اما همچنین ویژگی هایی برای تبدیل متن و تصاویر شما به محتوای وب و ارسال آن به وبسایتتان دارند.

ایجاد وبسایت برای شما توسط فرد دیگر زمانی می تواند ایده ی خوبی باشد که شما آشنایی چندانی به کسب و کار آنلاین نداشته باشید. یک توسعه دهنده ی حرفه ای وب می تواند سایتی را به سرعت برای شما بسازد و راهنمایی را برای طراحی موفق وب ارائه دهد. استخدام فرد حرفه ای زمانی می تواند سودمند باشد که شما به دنبال داشتن فروشگاه آنلاین یا ارائه ی خدمات از طریق وبسایتتان هستید.

لازم است تا وبسایت خود را به گونه ای طراحی کنید که به آسانی بتوان از آن در گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه های موبایل استفاده کرد. بهینه سازی وبسایت برای استفاده ی موبایل بدان معنی است که تعداد رو به رشدی از افرادی که از گوشی ها و تبلت ها برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند، بتوانند از سایت شما زمانی که بیرون از خانه هستند، استفاده نمایند.

نکات سودمند برای ایجاد یک وبسایت

  • فکر کنید که مشتریان می خواهند چه بدانند، نه اینکه شما می خواهید به آن ها چه بگویید.
  • از افراد حرفه ای کمک بگیرید. یک وبسایت غیرحرفه ای می تواند مشتریان را دلسرد و نامید کند.
  • به طور منظم وبسایت خود را به روزرسانی کنید، به ویژه اگر اطلاعاتی در مورد قیمت ها را ارائه می دهید.
  • مطمئن شوید که جزئیات تماس با شما درست و یافتن آن برای مشتریان آسان باشد.
  • وبسایت خود را در زمینه ی بازاریابی ترویج داده و آن را در کارت های تجاری خود قرار دهید.
  • کشف کنید که چگونه می توانید یافتن وبسایت خود برای موتورهای جستجویی همچون گوگل را آسان کنید. به آن بهینه سازی موتور جستجو(سئو) گفته می شود. یک توسعه دهنده ی وب می تواند به شما در سئو برای وبسایتتان کمک کند.

همچنین در نظر بگیرید…

  • اطلاعات بیشتری در مورد افزایش ترافیک وبسایت و بهبود رتبه بندی جستجویتان (بهینه سازی موتور جستجو) کسب کنید.
  • نحوه ی بهینه سازی وبسایتتان برای کاربران موبایل را کشف کنید.
  • قسمت بلاگ سایت مارا مطالعه نمایید .
  • نحوه ی ایجاد یک استراتژی دیجیتالی برای کسب و کارتان را کشف کنید.
برای مشاوره و پیاده سازی پروژه های خود، با کارشناسان ما در تماس باشید
تماس در ساعات اداری
×

پشتیبانی آنلاین از طریق واتس اپ

×